Nöjd!

Hey hey!
Vill börja med att påpeka gårdagens inlägg att där ska stå 49 och inte 29, men det blev så hastigt igår...

Jag känner mej riktigt nöjd med dagen idag, men vet inte varför? ;P  När jag kom till skolan idag så fick jag reda på att vi hade naturkunskaps-prov, upps! Men jag kan säga att jag blev inte så orolog över det. För att när vi har naturkunskapsprov så får vi lov att ha anteckningar. Men där fanns en hake, jag missade lektionen förra veckan.. :S   Men snälla klasskamrater som jag har så kopiera jag från dom ;)
Efter skolan gick jag & sandra en sväng på stan! (:  Vi kollade på lite klänningar. Jag har typ redan bestämt vad jag ska ha på mej på nyår, men ska se ifall jag finner något annat lite "finare" på mellandagseran? ;)
Nu ikväll så var det jobb. Hade först simmträning med barnen och sen var det lucia träning. Det är syrran som hjälper mej med det men det är inte så kul för att hon har PMS så jag ska försöka undvika att prata med henne allt för mycket de följande 2 veckorna.

Imorgon är det skola och sen får vi se vad jag hittar på..
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0