Lady Gaga is the shiiet!

Gookväll!!


Runt 18-tiden nu i kväll så slumamrade jag till en timme, så sköönt! Jag lade mej bravid pelle i min säng sen sussade vi gott till lady gaga!, hehe ;)
Päronen kom typ hem för ett tag sen, gaaaahh, kan dom inte åka igen? Pappa håller på att renovera badrummet så är det knas där så håller han på att ojja sig... Så smittar irritationen av sig på alla här hemma så jag har stängt in mej på mitt rum med lady gaga, haha. Det låter något va? ;D
Men ska nog snart kolla på någon film och försöka få min skönhetssömn (:

Altså ni får ursäkta ifall jag snackar om Lady Gaga hela tiden men hon är typ min nya idol. Fatta vad bra hon är!! Fixa hennes album the fame så försår ni nog? Det är lixom alla låtarna som är bra på skivan, sont gillar vi! ;)
Fast innan jag går och lägger mej ska jag nog uppdatera mobilen men lite ny musik! ;)

Lycka till till mej nu inatt på att jag kan somna, hehe
så synes vi i morgon! Längtar redan! ;)
God natt, Puss :*


Bilden talar för sig själv! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0