juldagen!

Godmorgon!
Det blev en mycket lugn julafton för min del i år. Var även rätt så trött..
Nöjd med julklapparna blev jag iallafall, hehehe!  Fast det känndes som att jag och syrran fick minst julklappar & vi är yngst.... Men ju äldre man blir så bryr man sig mindre, men jag är kanske åt det motsatta hålleT? Älskar att få mycket paket ;P Fast det bästa av allt är nog att se på personen som öppnar paketet man köpt till han/hon. Att man ser att personen gillar det. Den upplevelsen fick jag igår. Av de flesta jag köpt julklappar till! Så underbart!

Jag vill iallafall tacka för alla fina julklappar jag fick, vad jag fick får ni se senare under dagen! (:
Nej, nu ska jag gå och käka lite frulle, det blir julräster från igår...

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0