inte en säsong till...

Vad besviken jag är!
Gynning har skrivit på sin blogg att hon skulle vara med i finalen av idol. Vad va det man såg? Jo när hon lämnade kuväret men det gjorde hon så jävla bra, så jag är ändå lite nöjd! ;)

Kom typ precis hem från garnnen har käkat choklad & druckit julmust och snackat lite & kollat på idol, mys! (:
Nu hade jag tänkt att tvätta av mej sminket, borsta tänderna & lägga mej i sängen och kolla på en bra film! ;)
Puss puss :*



Grattis till Kevin som vann. Har bara följt idol i typ 3 veckor, men du är jättre bra iallafall och man ser att du ger allt på scen. Fast dock tyckte jag inte att vinnar-låten var så bra. Alla vinnar-låtar låter lixom nästan alltid lika dant. Kom på något nytt för fan! Var inte rädd för förändring. Men Alice var också jättre bra, inget fel på henne, en mycket söt tjej!
& en sak till, förfan lägg ner idol nu det börjar bli lite uttjatat. Kom på något nytt. Kanske lockar fler tittare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0