i love chinos!

Goookväll! (:
Idag körde ju jag & syrran till väla. Jag trodde att där skulle vara lite folk, hahahaha! Hur dum får man vara igentligen? ;P  Inne på H&M så träffade jag Ella, städerskan på hotellet jag praktiserade på. Hon är bara för sööööt! (: Jag och syrran gick bara en snabbis på väla för att anna var tvungen att shoppa lite med sitt väla kort så de pengarna tog slut.
Sen körde vi in till helsingborg, hahahaha! Altså ni skulle varit med! Vi skulle parkera. Så ställde vi oss vid tivoli och där, men det kostade 12kr/h så vi körde där ifrån, snåla studenter som vi är, hahahah! Så körde vi upp på knutpunkten i stället men där kostade det 20kr/h. Så tillslut så körde vi till en annan plats vi visste & där kostade det bara 6kr/h, hehe! :)

Så nu är jag hemma 1 par chinos rikare, eller vad man ska säga? ;D
Jag har redan ett par gråa men vill ha beiga också ;) Så jag kollade inne på Gina så fanns där fullt med chinos i storlek 36, 42 & 42 men inga i 38 som är min storlek. Så Jag tänkte nej, jag gå och testar dessa med storlek 36. Så när jag stod i kön till provrummet så fick jag syn på ett par som någon annan testat och så kollade jag på lappen där stod storlek 38 så dom ryckte jag och sket i att prova, för visste att dom passa. Så när jag kom hem så testade jag dom, de satt perfect! ;)

















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0