ABBA feber!

Ni ikväll så har jag kollat på TV. Först så såg jag den Abba gjeren på TV 3.  Altså gud vad grymma dom är igentligen. Och vilken ABBA feber det är just nu igentligen, men det skadar vell inte björn & benny?! ;)  Dom 2 grabbarna är så grymt skickliga! Dom sa att dom inte ens kunde fatta det själv, hehe!
Sen kollade jag på Allsång på skansen, eller det var en sammanfattning & så listade dom de 10 bästa allsångerna. När man ser på allsång på skansen så vill man bara ha sommar! Det är ingen sommar utan allsång på skansen. Är lixom  uppfödd med det. Varje tisdag har man suttit och kollat. Okej nu kanske jag överdrev lite, men jag har kollat på det i många år iallafall, sen jag kan minnas faktist, hehe! Men det är härligt. Det hade inte suttit fel att åka upp till stockholm i sommar och besöka skansen? Var där för typ 6 år, hehe!
Efter Tv´n så fortsatte jag att rensa min garderob + byrolådor. Jag rensade bort alla sommarklänningar shorts och vissa saker som är sommriga eller som jag inte användit på välldigt länge ;P Det fyllde nästan en svart sopsäck... Sp nu får jag ställa undan den och plocka fram den till våren/sommaren. & nu blev där lite bättre plats iallafall, så jävla skönt!!

Nej nu funderar jag på att gå och lägga mej. Som pappa säger, har ni nu vässat armbågarna? För att imorgon ska vi till väla och stångas,. Min älsklingsdag, mellandagsrean!! (: Så i morgon får jag nog upp 8.30 för att vi ska vara på väla när det öppnar så man slipper gå på väla mitt på dan när typ alla är där, fyyyy!

Vi synes i morgon, då jag ska visa vad jag funnit på mellandagsrean!
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0