aaaaaj!

Hey hey!
jag har fortfarande ont i sidan. Känns som att jag har varit med i en fight och att någon fått en fullträff i min vänsta sida vid revbenen, fy faaan!!
Nu har jag nog fått en spark i röven! Måste verkligen börja träna. Så det får nog bli mitt nyårslöfte 2009, börja styrketräna. Har sagt hela hösten att jag ska börja träna men det har aldrig blivit något utav det!! Men i början på januari ska jag nog ta och besöka sats och snacka med dom lite där, hehe!

Åååh har typ inget att göra idag. Vill till väla och shopppa en top som jag funnit men pallar inte ta bussen, så då får jag skylla mej själv...

men vi synes senare idag! ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0