give me the sun back!

hey hey!
idag kom jag typ bara några miniter försent till skolan för att jag åkte med mina päron in till stan.. Får nog ta bussen framöver så att jag kommer tidigare till skolan, eller så får jag be mamma och pappa att vi kör tidigare istället ;P Men annars har det gått bra i skolan fick träffa några nya lärare i hotell, med henne ska vi läsa ett dator program man använder på hotell och sen ska vi även läsa lite företagande och sont.. Sen den andra nya läraren vi fick träffa var i Naturkunskap, hon verkar vell rätt OK (: Och denna dagen har varit soft för att vi slutade 11.30 typ, så jag var hemma runt 1 tiden.

Igårkväll så ställde jag mej på vågen och fick värsta chocken och en väckarklocka  ringde i huvudet på mej. har gått upp ännu ett kilo så nu är det skärpning elin. Så jag har bestämt mej för att köra stenhårt nu, ska gå på Low Carbs High Fat dieten. Så när jag kom hem så gjorde jag en sallad med lite creme fraish och lite ost. Så igår bestämde jag och mamma oss för att vi ska gå på vattengympa ikväll. Mamma sa att hon vattengympsinstruktören inte är så bra, så vi ska gå ikväll och se ifall hon har bättrats ;P Så det ska bli sjukt skönt att få börja träna igen. Och vattengympa är så skönt, för att man bränner jätte mycket fast man inte tänker på det och man har ingen träningsvärk dagen efter. Så har ni tillgång till vattengympa i närheten dä ni bor så tästa, för att det är grymt kul!

Just nu sitter jag och kollar på MTV de har så sjukt bra låtar och gammla, sont gillar vi! (: de spelade tex. mario-let me love you och den har man inte hört på ett tag.
nej, nu ska jag sluta skriva, det har blivit ett långt inlägg idag...
Puss på er! :*

dagens outfitt
linne-gina
jeans-H&M
kofta-Gina Tricot
scarf-Bik Bok
strumpor&klocka-hello kitty (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0