mallorca here i come!

YAAAAYYH!! Igårkväll så bokade mamma flygbiljetter till henne och mej till palma de mallorca! Änterligen ska jag få träffa min älskade vän Laura. Vi åker den 28 oktober till den 1 november & det kommer bli hur bra som hälst, så nu blir det till att spara lite pengar varje månad så det bara är till att shoppa loss i palma, loves it! <3

Idag har vi haft företags ekonomi och konferens typ hela dagen i skolan. Jag och michelle var ju smarta, jag hade inget skrivhäfte så jag frågade michelle om hon ville hänga med mej till Åhlens under rasten, men när vi hoppat av bussen så kom jag på, oj dom har nog inte öppnat än. Klockan var typ 9.15 och de öppnade 10.00 bra jobbat flickor! ;D
 Men det var faktisk överaskande kul med företags ekonomi, fast det är lite segt att gå till typ 15.30 en fredag. Det är det som jag hatar med fredagar är att man pallar inte göra något påå kvällen fär att man är så svinigt trött. Men har precis druckit en kopp kaffe så jag piggnade till lite.. Så ikväll blir det att frossa i 86% mörk choklad om inget annat spännande dyker upp. fast ska nog vila ut lite ikväll för att i morgon är det fullsräckat schema!
Runt 12 är det tränarmöte på badet
 ca 13.00 är det förberedelser där karnevalståget (ska kanske vara med?)
ca 15.00 karnevalståget
17.30 middag med grannarna
efter maten fest med mina kära vänner
senare på kvällen ut på bjuvsfestivalen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0