glassfrossa <3

hey hey!
idag mötte jag upp kajsa på knutpunkten inne i helsingborg runt halv 12 tiden. För att igårkväll bestämde vi oss för att luncha i stan. det slutade med att vi hamnade på mezzo, där vi tog varsin grekisksallad, muums (: Efter den härliga måltiden så gick vi runder i en massa second hand butiker men vi fann nyvärr ingenting :( shoppingen för mig slutade iallafall med en kofta från gina, mycket mysig & fin. När vi shoppat klart så gick vi ner till glassfabriken i hamnen och tog varsin glass, muuuuums (: Kajas buss hem gick runt 4 tiden och sen skulle jag åka med anna hem för att vi skulle jobba kl 5. Men så skulle hon först fika med sin kompis, så jag begav mej till grafitti på knutan för att möta upp anna där hon satt och fika med ida (: Vi kom till jobb lite över 5 och sen satte vi igång, jag pallade inte för att jag var så satans trött men jag kämpade mej igenom. Sedan blev det klabb för att tränarna ringde och sa att dom inte kunde också ville dom att jag jag skulle ta nästa grupp. men jag pallade ej, så jag lät någon annan göra det. Lixom jag har varit där varje gång nu hela veckan, så fick inget dåligt samvete av mitt beslut.
Senare på kvällen så kom mamma, anna & ida hem. så körde anna, mej och mamma till maxi sedan körde hon vidare till helsingborg för att ida skulle ta tåget till båstad. När jag och mamma handlat klart så var anna fortfarnade i hbg, så medans jag och mamma väntade på anna så fick jag en glass (: fast jag tyckte hon snålade med nogat såsen, fyyy ;P
men men, imorgon blir det soft. på kvällen är jag och anna bjudna på middag hos farmor och farfar för att mamma och pappa är i sveiz, eller hur det stavas? ;P
puss på er :*

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=33504

Detta kostar absolut ingenting

2008-08-09 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0