bit ihop eller bryt ihop?

Ghaaaaaw! Ett helt program av project runway har nästan precis gått och jag har inte sett ett skit :( Mamma & pappa har occuperat Tv´n där de kollar på något OStjaffs med han från Bingo lotto.. Men men, jag ska försöka och inte deppa och istället regera Tv´n i nästa timme då det sänds ett nytt avsnitt av project runway. Som sedan följs av dubbelavsnitt av Sex and the city och kanske en skål med popcorn ;)  
Vill ha tillbax den tiden då hela familjen visade respect för mitt tv tittande. De frågade alltid, elin ska du ha Tv´n. Så jag gav dom lixom tillåtelse, haha rätt så sjukt igentligen..
Nej nu får det vara slut bloggat för idag.
Tack för mej, puss & hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0