vila i frid!

Som ni ser så har jag inte bloggat under helgen, har inte gjort så mycket. Men har bara inte pallat blogga.
Villken härlig vårdag det varit idag! Då var det måndag igen och dags att kliva i kock-kläderna. Gjorde inte så mycket idag mer än att göra en lök & ostpaj och en broccolipaj. Efter det skalade jag & Natthalie potatis. När vi käkat och son schiit, var det dags med städningen. Såklart så hade våran grupp soprona, yes! Det är så himla roligt. Man måste vara med för att fatta det. Kommer sakna det nästa vecka då vi ska ha grovdisken, så ska njuta riktigt mycket i morgon ;D . När vi var städade och klara sprang jag typ till tåget för att jag inte ville missa det. Jag han med det som tur var och när jag hoppat av tåget, så började jag småskratta lite för mej själv. För att jag fick en son flashback om hur dagen hade varit, hahaha! När jag kom hem så kollade jag på linas kvällsbok. Den var vell sådär, men hann aldrig se klart på den för att filmen hacka. Så är det någon som sett den vill jag veta slutet.
 Runt 16.30 tog jag moppen för att köra och jobba. Det är så jävla härligt att köra moped för att man drömmer sig in i sin egen lilla funderngsvärld eller vad man ska säja? Jag tyckte att det var så härligt väder att det var bekräftat att våren har kommit. Då börja jag fundera på ifall jag skulle köpa ett par nya plastblommor och sätta framme på moppen? (när jag köpte moppen så fanns där plastblommor på styret men de blev tyvärr snodda) Sen tänkte jag, dom kommer säkert bli snodda igen. Så då kom jag på att jag kan ju köpa blommiga klistermärken att sätta på. Bara för att jag börja tänka på blommoga blistermärken så kom jag på att jag ville ha en majblomma. Sen börja jag tänka när dom börjar sälja dom? När jag kommit hem och mamma kommit hem så fråga jag henne. Så sa hon att dom börjar säljas i morgon. Gud vad knasigt ändå, att jag sitter och tänker på majblommor så ska dom börja säljas i morgon. Så jag får vell se om man kan få tag på någon. 
                                                                                                                                      
                                                                 image7

Hörde på nyheterna igår att de hade funnit mannen som mördade Engla. Ska jag vara ärlig så fick jagtårar i ögonen när jag kollade på det. Jag satt och tänkte på englas familj, släckt & vänner. Jag tänkte även på att hur fan kan det finnas sådanna människor som den mannen. Det är fan fruktansvärt! Jag är så irriterad så jag håller på att spricka! Låt honnom ruttna i fängelset, för det är det han förtjänan, fy fan säger jag bara!!!

                              Vila i frid Anders <33
Även fast jag inte kände dig så väl, så brast jag ut i tårar!


Nej, nu får jag snart slita mej, ska kolla på studio belinda kl 21.00. Efter det får jag tvinga mej in i duschen och sen är det 100 höjdare! Älskar det programmet för att det är så härligt galet! (:
           




Kommentarer
Postat av: Maria

vila i frid anders?

2008-04-15 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0