HELG!

Dagen började med en spanska lektion. Men idag hade vi ingen matte för att vi skulle göra något med A klassen för att det var våran klassföreståndares sista dag i skolan. Hon ska vara ledig nu i ca 2 år för att hon ska få tvillingar. Så våran klass & A klassens klassföreståndare hade fixat ihop lite så vi fick fika. Sedan hade vi frågesport, då vi delades in i 2 grupper. De som valt hotell eller turism i 2an. Men såklart vann turism gruppen, den jag var med i, Yaiiiih! Pga. detta så hade vi lånat svenska lektionen så när vi var klara var klockan10.40 det betydde 2 timmars håla. Men vi gick raka vägen upp till engelsk läraren för att fråga ifall vi var tvungna att ha engelska idag för att den skulle börja 12.40 men hon sa att vi fick vänta tills lektionen börja. Då letade vi efter gympaläraren och fråga ifall vi slapp att komma på idrottslektionen för att vi hade så lång håla, så hon sa att vi kunde vara lediga om föräldrarna skrev en lapp att vi hade motionerat. Men jag stack hem för att jag palla inte vänta i 2 timmar för att ha engelska i nappt 1 timme.
Så när jag kom hem kollade jag på Ellen Degeneres, stor kärlek åt henne. Men jag typ halvsov medans jag kolla på det för var så satans trött. När mamma kom hem så hade hon köpt hem lite sallad, så jag fick lite mat i magen. Efter att jag fixat lite musik till min ipod så gick jag och mamma ut för att power-walka. Vi var ute i ca en timme, så härligt det var!
Nu har jag hunnit duscha, tagit på mej och tagit en kopp kaffe medan jag kollat på Svensson Svensson. Så nu hade jag tänkt att gå och smikna mej för ska snart vara hoss farmor & farfar. Det kommer bli mycket trevligt känner jag på mej! (:

PEACE & LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0