HELG!

Först och främst så vill jag tacka mina underbara vänner för en härlig eftermiddag med god mat och shopping!  Somsagt var jag på väla igår med mina vänner, jag fann mej ett linne & ett par mysbyxor som slutar vid vaderna. Jag var vell hemma rint 8, sen kolla jag på TV så det var därför det inte blev någon blogg igår för att jag inte öppna datan. 
Det var en seg skoldag iallafall, det ända possitiva var att engelsk lektionen gick bort pga. att någon från ungdomsmotagningen kom och snacka. Det var mycket intresant, tyckte jag iallafall. Vi snacka sex & om olika preventivmedel.

Denna skoldag har även varit dryg. Idag fick jag reda på vad jag fick på mitt svenska prov som jag skrev förra veckan. Fick G, så det var vell ok. Hade ju typ inte pluggat så mycket, så det var vell acceptabelt! ;P Sedan funderade jag på ifall jag skulle vara med på idrotten eller ej, för att hade en son jävla mensvärk. Men den gick över för ett tag så jag var med iallafall, men tog det lungt..
Ikväll har jag inte gjort så mycket, hjälpt mamma att laga mat och blanda en god drik, kollat på TV. Nu sitter jag här och äter upp mina cashewnötter (naturella) som jag köpte tidigare idag, muuuuums!

Vart är människorna på väg igentligen? Idag tog jag tåget hem för att missa bussen med någon minut. Så skulle jag då gå hem från tågstationen, så kom där 2st killar och 1 tjej. Först såg jag att dom hade pinnar, men sen såg jag även att de hade vars en kniv, en son man öppnar kartonger med, också hade tjejen luva på sej och gick helt knas. Det går inte att förklara det jag såg. Barnen var runt 8-12 års åldern kanske, är så dålig på sont. Altså jag tänkte va faaaan! Jag hade aldrig låtit mina barn gå så. Då tänkte jag, va fan är denna världen på väg igentligen? vart kommer det sluta? Nä, jag tycker att folk borde tänka om lite. 

Nä, nu ska jag ta och käka upp mina cashewnötter så jag inte har några tills i morgon så jag bara går och småäter. Sen ska jag nog sätta igång några vänner-avsnitt eller kanske bara sätta igång en film!
PEACE & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0