håller på att bli sjuk?

Jag hade jätte trevlig igår! Vi har alltid lika roligt i min släckt. Vid ett tillfälle börja vi prata om bröst, helt knas, hahaha! Men jag tror att jag åt för mycket igår, för att jag har mått lite halvtaskigt i natt. Har haft magknip, uusch! Så idag har jag varit helt sleden. Har haft magknip från & till, haft ont i huvudet och kännt mej snurrig. Så ikväll blir det softa framför tv´n för mej. The mexican sänds ju ikväll på TV 4, den måste man ju bara se. Den är facktiskt en av mina favorit filmer, för att den har en sån bra handling & för att det är så bra skådespelare, Julia Roberts & Brad Pitt. Nä, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Ha en skön kväll allesamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0