dödstrött

Änterligen är våren här!, känns det som iallafall. Har varit i köket och lagat mat nu dessa 2 dagarna och det har varit fett najs. En bra start efter påsk lovet. Det har varit skönt att ha lov men nu så känner jag att man har en helt annan vana nu, man har varit uppe till sent och sovit länge. men nu är det nya tag att gå upp tidigt, så det gör mej så trött. och det blev ju inte heller så mycket bättre av att ställa fram klockan i söndags heller, det har helt stökat till det för mej. Men man kommer väll in i rutinerna snart får man vell hoppas. Idag när jag kom hem så gjorde jag lite spanska, skrev lite på min uppsats och kolla igenom matte-hemtentan. Sen råkade jag visst slumra till framför tv´n så kom syrran inrusande med min mobil för att den ringde. Så jag var ju helt yrvaken så jag visste inte vem jag snackade med eller vad jag sa. Men när jag vaknat till lite fattade jag att det var min fabror! haha ;D . Så när jag ändån var vaken så frågade jag mamma om hon ville gå ut och gå. Så vi drog ut en runda i Bjuv, men jag kan säga att jag mår inte helt OK, för att jag kände mej konstig i huvudet precis som att jag skulle svimma, så jag bärja fan nästan böla. Men jag bet ihop! ;) När vi kom hem så gjorde vi lite fruktsallad, muums! kännde att jag behövde får i mej lite frukt!
Ska nog gå och lägga mej i sängen nu och kolla på några vänner avsnitt, sen ska jag sova som en prinsessa hela natten! (:
Ha de najs, PEACE & LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0